درب ضد سرقت بیوتی وود

درب ضد سرقت بیوتی وود تولید کننده درب ضد سرقت با کیفیت و امنیت بالا

درب ضد سرقت بیوتی وود

درب ضد سرقت بیوتی وود تولید کننده درب ضد سرقت با کیفیت و امنیت بالا

  • ۰
  • ۰

بهترین برند درب ضد سرقت

بیوتی وود یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت نه فقط در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه می باشد و قابلیت تولید بالایی که خط تولید درب ضد سرقت بیوتی وود دارد این کارخانه را به یکی از مجموعه های بی بدلیل در ایران تبدیل کرده است.تولید درب های ضد سرقت لوکس، ضد حریق و داخلی از قبیل MDF و HDF را راه اندازی کردند و این گونه بود که کارخانه ای با قدرت زیاد و ظرفیت اسمی بالا پا در راه مسیر تولید نهاد. 

چرا درب ضد سرقت بیوتی وود

ساختار داخلی درب های ضد سرقت بیوتی وود شامل پروفیل کشی فلزی سرتاسری می باشد و کل عرض و طول درب متناسب با ابعاد درب ضد سرقت با ورق فلزی U شکل پوشیده می شود و ورق فلزی داخلی در ساخت های سفارشی می تواند ورق دوبل فلزی باشد. درب ها دور فلز است که در صورت درخواست مشتری برای تعویض طرح درب، رویه قابل تعویض می باشد استفاده از کلاف مستطیل تو خالی با توجه به فرمول  سبب افزایش قابل توجه مقاومت در برابر ممان خمشی، عمده ترین نیروی وارده به در می گردد.

مشخصات فنی بهترین برند درب ضد سرقت :

چهارچوب های تولیدی این شرکت در ضخامت های ورق 1.5 میلی متر و بالاتر توسط دستگاه رول فرمینگ شکل داده شده و در داخل مجموعه توسط متخصصان توانمند داخلی مونتاژ می شود و انتخاب چهارچوبی که به جای دستگاه پرس و خم سنتی با دستگاه رول فرمینگ تولید می شود سبب افزایش دقت تولید و کاهش مشکلاتی مانند عدم رگلاژ در، در بلندمدت می گردد و برای عایق کردن در؛ در برابر صدا و حرارت، بیوتی وود از دو راهکار نوار درزگیر گارمانی و پر کننده داخلی استفاده می کند.

1- نوار درزگیر گارمانی: نوعی نوار پلاستیکی بوده که دور تا دور لنگه یا چهارچوب قرار گرفته و سبب افزایش ضریب مقاومت گرمایی و صوتی در می شود و پیشنهاد می شود از حالت نوار دوبل ﴿ بر روی چهارچوب و لنگه به صورت همزمان استفاده شود.﴾

2- پر کننده داخلی: در قسمت داخلی در و شیارهای U شکل موجود در ورق کرکره ای یک پارچه از عایق یونولیت با چگالی بالا استفاده می شود. یراق آلات مورد استفاده در محصولات این مجموعه شامل دو دسته کلی قفل و دستگیره می باشد.

3- قفل: قفل های استفاده شده تولیدی کارخانه کاله ترکیه بوده و با ۵ سال گارانتی تعویض ارائه می شود. این قفل ها در انواغ هفت زبانه (mono) و چهارده زبانه (multi) خدمت مشتریان عرضه می گردد و در صورت درخواست مشتری از برند DAF ترکیه با گارانتی تعویض ۷ سال نیز استفاده می شود.

4- دستگیره و درکوب: دستگیره های مورد استفاده محصول شرکت DOGANLAR ترکیه بوده و با گارانتی ۵ ساله ارائه می گردد.

5- لولا: لولاهای دربهای ضد سرقت به دو صورت جوشی ثابت و پین دار قابل رگلاژ عرضه می شود و کل فرایند جوشکاری در این مجموعه توسط جوش CO2 انجام می شود. استفاده از این نوع جوش به دلیل داشتن ناحیه حرارتی HAZ (Heat Affected Zone) پایین تر سبب افزایش مقاومت لولا می شود.

6- پین ثابت: در قسمت لولا از سه پین ثابت جهت مقابله با باز شدن درب توسط دیلم و حذف لولا استفاده شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی