درب ضد سرقت بیوتی وود

درب ضد سرقت بیوتی وود تولید کننده درب ضد سرقت با کیفیت و امنیت بالا

درب ضد سرقت بیوتی وود

درب ضد سرقت بیوتی وود تولید کننده درب ضد سرقت با کیفیت و امنیت بالا

  • ۰
  • ۰

روکش های درب ضد سرقت

روکش های درب ضد سرقت

1- روکش راش طبیعی: بی شک یکی از معروف ترین روکش های موجود در بازار ایران می باشد. این روکش از چوب های درخت راش مرغوب تهیه می شود که به دلیل استفاده از رگه های زنده درخت در این روکش جذابیت آن دو برابر می شود.
2- روکش گردو طبیعی: معمولاً از رگه های بیشتری نسبت به روکش راش برخوردار است و همین امر سبب توجه بیشتر خریداران به این نوع روکش می باشد و از همه مهمتر اینکه خود رنگ می باشد.

3- روکش پی وی سی:

در تعداد لایه‌ های مختلف، ‌تنوع لایه‌های مختلف، ‌ضخامتها، ‌رنگها، نقوش مختلف و نیز نقوش برجسته (صاف، براق، ‌مات، رگه چوبی و…) بسته به نوع کاربرد مورد نیاز تولید می‌ شوند. ضخامت روکش پی وی سی بین 0/2 تا 3 میلی‌ متر است. انعطاف بسیار خوب روکش PVC خصوصاً وقتی که داخل پرس ممبران حرارت می‌ بیند باعث می‌ شود که بتوان نقوش بسیار ریز و ظریف،‌ ابزار خورده‌های عمیق، اشکال با شعاع‌ های کوچک و سخت را با آن روکش کرد. از ویژگی های دیگر این روکش ها داشتن مقاومت در برابر رطوبت است. اما در برابر حرارت و عوامل مکانیکی، مثل سایش و مواد شیمیایی، مقاومت کمتری دارند. یکی از استفاده‌های منحصر به فرد روکش‌های پی وی سی در ساخت مصنوعاتی است که نیاز به پیوستگی روکش در ابعاد مختلف یک سازه یا به عبارتی نیاز به ایجاد شیار V شکل روی تخته و تا کردن آن باشد.

4- روکش هایگلاس:

این نوع روکش از جنس پلگسی گلاس می باشد و از مزایای استفاده از این نوع روکش می توان به سبک تر و مقاومتر بودن نسبت به شیشه نام برد. معمولاً دارای یک رو می باشند که توسط یک لایه سلفون محافظت شده و نمای طرف دیگر سفید ساده از ملامینه و یا کاغذ است. در خرید این تخته ها باید بسیار دقت داشت تا نوع مرغوب آن را تهیه کرد چرا که اگر روکش UV خوبی نداشته باشند در هنگام برش شروع به پریدگی لبه ها می کند. معمولاً نوع مرغوب آن دارای پشت ملامینه سفید است و برای هر برگ بسته بندی مجزا در نظر گرفته می شود، تا هنگامیکه در پالت بر روی یکدیگر قرار می گیرند آسیب نبیند. درخشندگی برجسته ترین خصوصیت هایگلاس است و همین مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبی یک سر و گردن در درجه بالاتری قرار بگیرد زیرا هایگلاس با انعکاس نور و خاصیت شیشه ای که دارد چشمان هر بیننده ای را می نوازد.

5- روکش لمینت :

معمولاً مستطیل شکل هستند و ابعادی در حدود عرض بین 14 تا 25 سانتی متر و طولی بین 120 تا 140 سانتی متر دارند، ضخامت روکش لمینت معمولاً  7، 8 ، 10 و 12 میلی متر است، لمینیت را به کف نمی چسبانند، بلکه در ابتدا یک لایه فوم به ضخامت 2 میلی متر را بروی کف پهن می کنند و لمینت را روی فوم نصب می کنند، لمینت ها دور تا دور و در هر چهار ضلع دارای شیارهایی هستند که در هنگام نصب شیارها در یکدیگر قفل می شوند یا به اصطلاح کلیک می شوند و همین کلیک ها عامل ثابت نگهداشتن لمینت بر روی کف می باشند و به همین علت نوع کلیک لمینت انتخابی بسیار با اهمیت است. لمینت به کف زیرین خود آسیب نمی زند و می توان تا چند بار آن را جمع و در محل دیگری مجدداً نصب کرد. از مزایای استفاده از این نوع روکش میتوان به مقاومت بالای آن در برابر اشعه مضر خورشید و شباهت بسیار زیاد به چوب طبیعی اشاره کرد و هم اینکه به راحتی خش بر نمی دارد.

6-روکش‌ ملامینه:

این روکش از کاغذ آغشته شده به رزین ملامین فرمالدئید تشکیل شده اند و در اندازه های متفاوت، شکل ها و طرح های مختلف عرضه می شوند. از این رو در عملیات چسباندن بر روی صفحات فشرده چوبی MDF و نئوپان دیگر به چسب نیاز نیست زیرا در اثر حرارت و فشار پرس، روکش مزبور بر روی آن صفحات چسبانده می شوداین روکش در برابر رطوبت، حرارت و ساییدگی نیز مقاوم اند. در سطح جهانی روکش ملامینه دارای بیشترین استفاده بوده و بعد از آن به ترتیب روکش‌ های چوبی، کاغذی، رنگ،‌ لمینیت و روکش‌ ترموپلاستیک PVC  قرار دارند.

7- روکش اکریلیک:

این روکشها دارای تمام مزایای روکشهای PVC از جمله فرم‌ پذیری و قابلیت انعطاف بسیار بالایی در دمای ۸۰-۷۰ درجه سانتی گراد در داخل پرس ممبران را دارد. ضمن اینکه دارای مقاومت به ضربه، مناسب و نیز قابلیت منحصر به فرد ترمیم‌ پذیری است به طوری که می‌ توان سطوح آسیب دیده آن را ترمیم کرد و سطوح ترمیم شده نیز به راحتی قابل تشخیص نخواهد بود. ضمناً حساسیت این نوع روکش نسبت به آتش سیگار و تغییر رنگ در برابر نور خورشید کمتر از PVC است و در مصنوعات گران تر و مرغوب تر استفاده می‌شود. همچنین تنوع رنگ این روکشها بسیار زیاد است. روکش اکرلیک روی ورق و روکش Polystyrene پشت ورق با ضخامت کاملاً یکسان در هر سمت و 2 برابر ضخامت روکش هایگلاس می باشد. این روکش سطحی بدون موج و دون دون (پوست پرتقالی) دارد، قابلیت ترمیم خط و خراشیدگی سطح با انجام واکس پولیش، روکش اکریلیک آنتی باکتریال و قابل بازیافت می باشد.

8- روکش هات پرس:

یکی از ضعیف ترین روکش ها که به ندرت در تولید درب ضد سرقت از آن استفاده می شود، از این نوع روکش در گذشته برای درب های معمولی استفاده می شد و جز ارزان قیمت ترین روکش های موجود در بازار می باشد.

9- روکش پرینت:

این نوع روکش به صورت چاپ شده بر روی ام دی اف به فروش می رسد که به صورت طبیعی جلوه نمی کند و ظاهر روکش های طبیعی را نخواهد داشت.

شرکت بیوتی وود ارائه دهنده درب ضدسرقت با روکش های گردو طبیعی، پی وی سی، ملامینه با بهترین کیفیت میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی